-ts1463485505.png?ts=1762611386)
+38 067 339 65 36 : 094 940 70 59
Порядок взаємодії із споживачем фінансових послуг при врегулюванні простроченої заборгованості
Порядок відступлення права вимоги за договором про споживчий кредит новому кредитодавцю
Умови за яких розпочинається діяльність із врегулювання простроченої заборгованості
Права споживачів фінансових послуг, регулюються Законом України “Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг” та Законом України “Про захист прав споживачів”.
Кожен споживач фінансових послуг ТОВ «ФК «УКРТЕХФІНАНС», який вважає, що з боку фінансової компанії мало місце порушення його прав та законних інтересів, має право на звернення до ТОВ «ФК «УКРТЕХФІНАНС» в будь-який з нижченаведених способів:
письмово, шляхом надсилання звернення поштою, за юридичною адресою ТОВ «ФК «УКРТЕХФІНАНС»: 01001, м. Київ, Михайла Грушевського, буд. 10, кімната 212;
електронною поштою: factor-fc@ukr.net
усне звернення за номером телефону: +38(067) 3396536
В свою чергу ТОВ «ФК «УКРТЕХФІНАНС» зобов’язане розглянути його у належний строк. Скарги й письмові звернення громадян розглядаються в порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян».
У зверненні потрібно вказати прізвище, ім’я та по батькові, місце проживання, телефон та електронну пошту. Необхідно розповісти суть порушеного питання, вашої пропозиції чи скарги. Анонімні звернення без імені автора та зазначення місця його проживання, а також без указання зворотнього зв’язку не розглядаються.
Відповідь на стандартне звернення надається упродовж 30 днів. В окремих випадках строк розгляду може бути продовжено до 45 днів.
Спори між сторонами вирішуються шляхом переговорів. У разі недосягнення сторонами згоди, вирішення спорів здійснюється у порядку, встановленому чинним законодавством України.
У разі порушення зобов’язань фінансовою установою, або фінустанова не реагує навіть після скарги, клієнт має право звертатися до Національного банку України за допомогою дистанційних каналів, а саме на електронну пошту nbu@bank.gov.ua, або за номером телефону 0 800 505 240 (дзвінки безкоштовні). Також надіславши листа на поштову адресу: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9, або особисто, доставивши за адресою: м. Київ, вул. Інститутська, 11-б (залишити в спеціальній скриньці для приймання документів).
Про правила звернення громадян до Національного банку можна дізнатись з «Інструкції про організацію розгляду звернень громадян, проведення особистого прийому та забезпечення доступу до публічної інформації в Національному банку України».
СУДОВИЙ ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ:
Відповідно до ч. 1 ст. 4 Цивільного процесуального кодексу України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.
Право на судовий захист може бути реалізовано шляхом подання позовів до суду згідно з ч. 2 ст. 27 Цивільного процесуального кодексу України.
Позови про захист прав споживачів можуть пред’являтися також за зареєстрованим місцем проживання чи перебування споживача або за місцем заподіяння шкоди чи виконання договору – згідно з ч. 5 ст. 28 Цивільного процесуального кодексу України.